Saturday, December 24, 2011

kehilangan lagi ,

yaallah apa ujian yang kau berikan pada aku nie yaallah ? aku belum habis memikirkan masalah aku yang ada di tempat belajar aku . sekarang aku hilang seorang lagi sahabat yang betul-betul aku sayang dan aku perlu . tapi kerana satu salah faham aku hilang dia sekelip mata . yaallah aku tak cukup kuat lagi yaallah untuk hadapi ujian dan dugaan kau ini . kenapa terlalu banyak dugaan yang kau berikan pada aku yaallah ? kenapa dugaan yang terlalu berat kau berikan pada ku yaallah ? sekarang hidup aku sorang sorang lagi . aku hilang semua sahabat yang amat aku perlu . aku lemah yaallah . apa semua ini akan buat aku kuat ? air mata ku berjurai lagi kerana seorang sahabat yaallah . aku tahu kau sayangkan aku yaallah tapi aku tak sekuat yang kau sangka yaallah . apa dosa aku yaallah ? kenapa aku terkena lagi begini ? hmmm . sekarang hanya blog sahaja yang aku ada . tempat meluahkan perasaan ku .

No comments:

Post a Comment