Tuesday, December 27, 2011

cinta pertama ,


hai disini ain nak menceritakan cinta pertama ain yang pernah ain kecapi dulu . detik detik pertemuan yang amat mengejutkan . mule mule ain jumpa cinta pertama ain dari alif . alif ialah member ain punya bf . oke dyowg carikkan ain jodoh . mule mule kami berkenalan melalui handfon tak lama lepas itu kami dibawa jumpa . disaat saat itu jugaklah ain mule berjumpa dan berkenalan dengan lebih rapat . kami berkenalan awal tahun from 4 . kami berkawan selama sebulan dan dia mintak untuk menjadi hero hidup saya . saya pun terima dia . kami bersama dengan aman dan indah . setiap hari dia yang ada disisi saya , pegy kemana sume dengan dia . keluarga saya pun dah tahu tentang dia . tapi sayang cinta kami didatangi orang ketiga . kerana orang ketiga saya tidak tahan . lalu saya terpaksa untuk melepaskan awak walaupun saya tak rela awak dilepaskan . hmm . awak , kita putus cukup kita 2 tahun awak . sayang sangat awak . saya rasa kehilangan sangat awak . sejak kita putus saya give up selama 4 bulan awak . saya tak belajar , pegy sekolah pun hanya menghabiskan air mata . sampai satu hari along tanya saya dan saya luahkan semuanya dekat dia awak . dari situ saya bangkit dan saya belajar untuk masa depan saya awak . walaupun selepas saya putus dengan awak ada orang lain nak menjadi hero saya . tapi sayang saya tak macam sayang saya dekat awak . sayang saya kuat untuk awak . saya ingat dengan couple lain saya akan dapat melupakan awak tapi saya salah . selama setahun awak "single" tapi saya "bercouple" selama setahun itu . saya tahu saya salah awak . tapi saya mahu mencuba sesuatu benda yang baru awak . saya tahu sayang saya untuk awak amatlah kuat . dalam masa setahun tuh jugak awak stalker saya habis habisan . saya ingatkan awak xpenah nak ambik tahu pasal saya . tapi saya silap awak . saya stalker awak jugak . saya taktahan rindu . bile saya taknak tengok gambar awak , tapi tangan saya nie mengatal nak tengok awak . saya rindu awak sangat sangat ! untuk pengetahuan awak saya rindu awak sampai bile bile . saya sayang awak ! selama saya carik awak , conct awak , awak tahu isi hati saya . tapi sekarang awak tidak akan tahu lagi . awak saya akan ingat kenagan kita bersama sampai bile bile . saya akan rindu awak . saya akan sayang awak !

*6/2/2010-6/2/2011

No comments:

Post a Comment