Friday, January 13, 2012

akhirnya terkantoi jugak gergasi ,

hai hai , hehe . nak senyum sampai ke telinga . hahaha . akhirnya gergasi dah terkantoi jugak . saya daterlebih dahulu siapa gerangan mr.m awak itu . hehe . awak ingat saya tak tahu ke ? eleh setakat awak gergasi . saya dapat jugak tahu lamalama . gergasi dah tak boleh nak berahsia dengan saya lagi dah . sebab semuanya dah terbongkar gergasi . awak nak buat suprise konon untuk saya . tapi dah terkantoi dulu sayang . hehe . saya dah tahu masa saya call encik boroi mata sepet saya . hahah . bluekk . rahsia awak dah terbongkar dulu . heheh . saya menang !!! saya tahu dulu . hahaha . awak saya rindu awak laaa . sebab dah lama tak bergayut bersama . bile mahu balik nie ? rindu laa gergasi ! *mr.m awak cakap saya gelak macam awak :D

No comments:

Post a Comment