Saturday, January 14, 2012

permata hati ,


hey hey akhirnya saya cerita kan jugak tentang encik boroi mata sepet saya . inilah orangnya . dia memang tidak hensem dan dia jugak telah membuka pintu hati saya . hehe . sorry kepada lelaki lelaki yang penah ngorat saya dan yang penah bagi ayat ayat cinta dekat saya , saya taktahu kenapa saya tak terbuka hati untuk awak semua . maaf sangat sangat oke . hanya boroi mata sepet saya nie je yang da kunci hati saya . dia lain dari lelaki yang penah saya kenal . saya memang penah janji yang saya takan copule . tapi entah mengapa sampai dekat jejaka sepet ini saya jadi tak keruan dan terbuka hati untuk dia . saya terima dia seadanya . saya sayang dia. walaupun kami baru kenal insyaallah kalau da jodoh kami kekal . aminnn . harap harap kekal :D . iloveyousomuch encik boroi mata sepet . imissyousomuch .

No comments:

Post a Comment