Wednesday, January 4, 2012

saya gembira awak happy ,

sahabat , saya gembira bile awak sudah happy . saya gembira bile awak dah tersenyum . saya rasa kuat awak . sebab kekuatan saya separuh ada dekat awak sayang . terima kasih jugak mengisi masa dan kekuatan saya . hehe . saya suke bile baca blog awak tentang saya dia dan sahabat . saya happy bile awak dah kuat macam saya :) . awak boleh nia . kerana keliling awak da kawan kawan awak . semua kawan kawan awak sayang dekat awak sayang . sekarang saya nak awak mulekan hidup baru awak . jangan pandang kebelakang lagi sayang .

kisah kawan saya lagi sorang . nama dia zeta zetot . dia kawan satu kolej saya . semalam pukul 7.29 dia call saya . tapi saya tak jawab sebab hp saya letak merata rata . biasalah sejak sejak dah tiada orang nak call dan text nie hp pun entah mane . hehe . saya angkat call zeto lepas masok bilik dan saya terdengar bunyi hp saya berbunyi :). saya angkt . kenapa nie sayang ? mule mule perbualan kami . saya tnya dia sebab dia menangis . dan dia terus cerita yang bf dia mntx putus . haih lagi sorang . kenapa laa tahun nie ramai yang putus dengan pasangan dia ? pelik pelik . mybe tahun nie tahun single kowt . hehehe . tapi saya tetap bagi kawan saya yang sorang nie semangat walaupun dia sedang sakit dan tidak kuat . saya tahu macam mane rasanya bile putus cinta . saya dah banyak kali kene . sakit sampai sekarang belum hilang lagi awak . luke nie bertahun kalau hendak dirawat . saya dah tiada siapa siapa lagi untuk memaduh kasih . tape ain kawan dan sahabat awak kan da :). saya gembira bile kawan dan sahabat saya kuat dan tersenyum :) .

No comments:

Post a Comment