Wednesday, January 4, 2012

rindu saat kegemilangan saya dulu ,


dulu masa mude mude dulu saya pernah da boyfwen . saat itu saya tak pandang pun orang lain . saya hanya rapat dengan boyfwen dan keluarga saya saje . kawan kawan yang terdekat pun busy . tapi masih conct . dulu masa couple tak heran pun kalau orang lain yang tade couple . tapi sejak dah membujang semula saya baru merasa apa yang kawan dan sahabat saya rasa betapa sunyinya hidup ini tiada text and call dari yang tersayang . serius rindu sangat saat saat itu . tapi nak buat macam mane kan ? dah tade apa lagi yang boleh saya harapkan . saya perlu teruskan jugak hidup ini . tiada apa yang perlu saya risau lagi . saya masih da keluarga dan kawan kawan . sekarag kalau jalan dekat shopping mall pandang couple dah sedih jeles semua da . grr nak buat macam mane kan . redha saje .

No comments:

Post a Comment