Friday, January 13, 2012

pintu hati telah diketuk episod 5 ,

hey kawan kawan sorry dah lama sangat menghilang . hehe . terlalu busy sebab nak masok stdy . hari mule mule masok stdy dah memang happy sangat sebab dah dapat jumpa dengan katil , tilam , bantal , bilik , almari , roomate , kawan kawan yang dah lama tak jumpa . haa . rindu tahap giler dekat awak semua sayang . hehe . selama cuti sem tuh memang tak jumpa pun dengan budak budak peretak . hehe . so bile dah jumpa haa hambik memang happy sangat buat bising dekat asrama . hehe . sorry kami memang mulut bising . hehe . tapi memang best sejak dah masok sem baru banyak benda yang perlu dilaksanakan . harap harap perjalanan semuanya lancar . sebab dah tak sabar sangat nak habiskan stdy nie . macam macam dugaan yang ain lalui . alhamdulillah hidup baru nie dah banyak mengubah ain . tapi insyaallah ain akan laksanakan azam ain itu . bile dah sampai sini rasa memang happy sangat . tapi mule mule jumpa dengan junior nampak sangat yang semuanya keret keret belaka . kesian senior senior macam macam kene . haih yang tak tahan tuh diaowg mengada selagi apa boleh mengadu . hadoi kelakar betul . tapi memang tahun nie junior pijak kepala senior . memang kurang ajar jugak oke . sakit jugak hati ini . tapi diam kan saje . oke dah lari pada topik . sebenarnya nak cerita lain tapi itu hanya iklan . haha . sekarang berbalik pada tajuk dekat atas . semalam dah banyak mengajar ain erti hidup yang sebenar . dan semalam jugak baru ain sedar yang dengan boroi mata sepet saya terlalu perbezaan . saya dan boroi memang tak macam couple lain text 24 hour . tapi saya tetap happy dengan dia . sebab dia ada dekat sisi saya sewaktu saya susah dan senang . saya percaya pada takdir kalau dia adalah jodoh saya . boroi saya rindu awak sangat sangat ! boroi saya nie memang gedix , nakal , ngada , manje , kuat merajuk , degil , dan macam macam lagi . kalau ada yang saya boleh ubah saya akan ubah taw boroi . boroi saya happy bile awak datang dalam hidup saya . boroi awak suke buat saya geram dengan awak kan ? tapi tape awak sendiri tahu kan kenapa saya geram dengan awak boroi ? hehe . awak masam laa boroi .

No comments:

Post a Comment