Saturday, January 7, 2012

pintu hati telah diketuk episod 4 ,



hai semua , alangkah indahnya jika boyfwen anda semua menulis sesuatu tentang anda didalam blog dia . mesti seseorang perempuan itu bahagia sebab boyfwen dia tak malu untuk mention nama dia dan tidak segan untuk mengaku yang dia da gurlfwen . alangkah indahnya begitu . hehe . tapi saya tahu setiap orang mesti ada cara tersendiri untuk meluahkan isi hati dia kepada pasangan dia . hehe . serius rasa terharu bile kejadian itu berlaku . hehe .

to my mr.i saya : awak terima kasih sebab sayang saya . hehe . saya harap kali ini kita kekal lama . aminnnn .... awak kene ingat boroi awak dah da gf . hehe . serius awak orang pertama yang telah mengetuk pintu hati saya diawal perkenalan kita dulu . saya percaya pada jodoh awak . awak nie lain dari lelaki yang penah saya kenal . tapi saya harap awak tak hancurkan hati saya macam mane penah saya lalui dulu awak . saya terima awak sebab awak orang yang dah berjaya buat saya jatuh . sayang awak . hehe . terima kasih sebab sudi sayang dan suke saya . awak ramai lelaki yang nak ngorat saya sebelum saya jumpa awak . saya buat taktahu je awak . tapi sampai dekat awak ? haa macam mane nie awak ? hehe . awak dah bukak pintu hati saya . awak saya dah mule rasa suke dekat awak . saya harap awak baca blog saya setiap masa . kalau awak rindu saya awak bacalah blog saya ini . awak esok saya balik hostel . jaga diri baik baik yea sayang . saya harap awak tak penat nak melayan kerenah saya . hehe . saya suke cara awak boroi . hehe . awak kalau da yang saya marah tuh bukan bermakna saya kongkong awak tapi saya sayang awak boroi . boroi awak jangan sesekali penat dengan telatah saya . saya memang susah untuk dengar cakap tapi saya nie lembut dan nakal . hehe . saya cepat tersentuh taw boroi . masa saya dekat hostel awak jangan gedix gedix dengan gurl lain taw boroi . awak kene ingat saya dekat dalam hati awak . saya nak awak tahu saya sentiasa rindukan awak dan saya sentiasa fikirkan awak . awak yang saya perlukan . boroi kalau saya busy awak jangan kecil hati taw . saya nak capai cita cita saya . tapi saya tetap ingat dekat awak boroi . saya tetap sayang awak . awak sorang saje yang bertahta dalam hati saya ini . saya harap kita sentiasa jaga hubungan kita ini . saya nak awak baca blog saya kalau awak rindukan saya atau kalau awak teringat dekat saya . hehe . iloveyou boroi :)

No comments:

Post a Comment