Friday, January 6, 2012

pintu hati saya telah diketuk episod 1 ,

assalammualaikumm , hai stalker , hai blogger , hai semua , hai dunia :) . harini saya terlalu happy dan sangat suke dengan kehidupan baru saya . saya telah pun menemuai orang yang telah berani mengetuk pintu hati saya ini . mengikut pada tajuk pintu hati saya telah diketuk oleh seseorang . hehe . jeng jeng . dia seorang yang baik dan sangat lain . lain dari lelaki yang saya penah kenal . yaallah terharunya saya bile dia cakap "awak kalau kita da jodoh saya tak suke perempuan yang curang , saya nak kita kekal ." saya sangat sangat terharu sebab dia orang yang pertama yang berani cakap macam uh . awak untuk pengetahuan awak , awak lah orang pertama yang berani cakap macam tuh masa awal awal perkenalan kita . awak tiada seorang lelaki pun yang sanggup cakap macam uh dekat saya awak . awak lah orang pertama yang hadir dan cakap begitu dekat saya . saya terharu sangat awak . awak insyaallah satu hari nanti kalau kita da jodoh kita pasti akan bersama awak . oppppssss . ain dah jangan nak melalut . hehehe . mr.i nie terlalu baik dan dia sangat berbeza . awak yang pertama saya jumpa cakap macam itu dekat saya . terima kasih sebab sudi kawan dengan saya . saya suke sifat terus terang awak . awak lelaki yang pertama buat hati saya getar awak . saya rasa malu sangat bile awak cakap macam tuh . serius saya dah start rasa bergetar bile nak jumpa dengan awak dan bile bercakap dengan awak . hati saya rasa lain sangat bile msg dengan awak mr.i :) . awak dah buat saya rasa macam nak menangis dan terharu sangat . terima kasih mr.i :) . saya suke cara awak . nanti korang akan tahu kisah kami lagi . insyaallah kalau tade pape saya dengan da jodoh tak kemana .

to besties saya terima kasih sebab kenalkan saya dengan mr.i . saya happy dapat kenal dengan mr.i . thnx sayang :) . awak dah buat saya tersenyum semula dengan adanya mr.i . sayang awak dah banyak tolong saya . terima kasih sahabat :)<3 . doakan saya dengan mr.i . hehe . saya dah mula rasa sayang dekat mr.i :).

No comments:

Post a Comment