Friday, January 6, 2012

pintu hati saya telah diketuk episod 2 ,

yaallah arini sangat terharunya saya bile saya telah menjadi special person dalam hidup mr.i . serius rasa macam tak percaya sangat yang dia boleh bukak pintu hati saya dan boleh masok dengan senangnya . saya harap dia yang dijodohkan allah kepada saya . aminnn ...... harap kami kekal hingga akhir hayat . oke sudah . sekarang tengah rasa macam mimpi pulak . haih .kenapa ek ? hahaha . tak tak saya tak mimpi . haha oke gergasi dah berasa sedih sebab dia kata kene tukar relationship kami di muka buku saya . hahaha . sayang saya tetap sayang awak oke . jangan nangis taw . hehe . *nampak tak saya over ? hahahahaah . oke gelak guling dengan diri sendiri . haha . oke sekarang gergasi dah tahu dan dia terkejut . oke paham . sorry sebab buat awak terkejut gergasi . saya pun taktahu nak cakap macam mane mungkin ini jodoh saya awak . maaf awak saje yang masih belum jadi special sape sape . hehe . sayang tolong tengokkan mr.i saya yea :) .

No comments:

Post a Comment