Sunday, January 22, 2012

khas buat boroi mata sepet saya ,

hai kawan kawan saya disini ingin meluahkan isi hati saya yang telah lama saya pendam . saya diamkan didalam hati . tapi tak boleh nak tahan . disini saya ingin memberitahu saya amat merindui si dia . ialah encik boroi mata sepet saya . yaallah saya amat merindui dia sangat sangat . agak agak bile saya boleh jadi macam pasangan lain kan biey ? biey kenapa biey buat sayang macam nie ? bile saya mintx dilepaskan biey taknak . tapi biey cakap biey sayang kat sayang . biey sayang nak biey macam mule mule kita kenal dulu . biey tolong jangan buat macam nie lagi . sayang dah tak tahan tak dapat dengar suara biey seharian . sayang tahu biey pun macam tuh jugak tapi sebab biey ego biey buat tak tahu dan cool je . padahal ? tapi taktahu laa betul ke tidak sangkaan sayang nie . biey kenapa biey tibe tibe berubah ? sayang nak sangat kita macam dulu . setiap hari selepas solat sayang mesti doakan hubungan kita . sayang harap sangat kita boleh kekal dan berbahagia bersama . biey setiap detik saya ingat dekat biey . setiap hari saya tahan nak dengar suara biey sebab rindukan biey sangat sangat . tapi semua tuh sayang buang sebab saya rasa perit nak telan . biey hari jumaat bertarikh 20/01/2012 kaki sayang bengkak sebab mortein yang untuk bunuh nyamuk uh jatuh atas kaki sayang . yaallah biey sakit sangat . biey saya harap sangat biey datang call or text sayang time uh . tapi semua harapan dan impian sayang hancur begitu saje biey . tapi sayang masih buat taktahu lagi . sayang tahu kalau biey betul betul sayangkan sayang . tapi hati ini taktahu kenapa biey . terasa macam kosong sangat biey . tapi sayang harap biey tak buat sayag macam sebelum nie . sayang sakit biey .

1 comment: