Saturday, January 14, 2012

pintu hati telah diketuk episod 6 ,

pada pagi yang indah lagi sedih . saya disini ingin meluahkan isi hati saya . pada ketika ini encik boroi mata sepet saya sedang dilamun mimpi yang indah lagi tenang kerana saya tidak menganggu tido dia . dia sedang tido saya pulak ditinggalkan sorang sorang didalam bilik . haaa sedih sangat oke . nak nangis kejap . hehe . nampak tak mengedix saya ? hehe . arinie saya dah mule belajar hidup baru . saya dah mule berfikir positif dan dah mule untuk memulakan cabaran yang baru . kalau tak kuat saya tak akan fikir secara positif . terima kasih kepada ashikin nofal sebab dah banyak membantu dan memberi nasihat kepada saya . saya rasa awak boleh jadi penasihat saya . hehe . sorry sayang saya gurau saje . hehe . first time luahkan perasaan dekat dia , memang malu tapi bile dah call dia dan cerita dari A sampai Z itu pun ain dah rasa sangat sangat lega sebab dia dah banyak bantu ain . sejak cik gergasi saya pegy honeymoon saya ditinggalkan dan tade tempat untuk meluahkan perasaan . so nasib baik da jugak yang sudi nak kawan dan nak dengar isi hati saya ini . saya dah tak tahan nak pendam macam mane saya penah buat dulu . tapi akhirnya meletup jugak . so sekarang saya akan luahkan dekat blog saya atau dekat kawan atau sahabat saya . mule mule memang tak paham dengan perangai si dia . tapi sejak saya selam hati dan perangai dia , akhirnya jawapan itu saya dapat jugak . nasihat yang diberi oleh ashikin nofal jugak amat berharga pada saya . terima kasih sayang . hehe . kalau tade awak memang saya takan faham dan takan selam hati orang yang ego tinggi ini . hehe . teriima kasih banyak banyak awak . sejak saya dapat nasihat dari awak saya dah dapat sikit sikit pengalaman untuk saya belajar dengan lebih dalam lagi . sekarang tade lah saya susah hati lagi . hehe . awak SAHABAT saya walaupun kita baru je kenal dan rapat dekat muka buku saya . to ashikin nofal awak telah pun menjadi sahabat saya .

oke ini cerita encik boroi mata sepet saya pulak . mule mule dulu kenal dengan dia saya dah mule bukak pintu hati . saya taktahu sebab apa , kenapa , bagaimana , kerana apa sebab saya pun taktahu nak bagitahu macam mane . sebab hati saya terbukak sendiri untuk encik boroi mata sepet saya ini . sayang awak dah berjaya membuka pintu hati saya . apa awak guna nie sayang ? haa awak buat pape ek dekat saya ? hahaha . sayang saya gurau je oke . saya tahu awak da cara awak sendiri yang dah menarik saya untuk selam hati awak dan untuk membuka pintu hati saya . alhamdulillah saya dah dapat jugak pengganti yang selama nie saya carik . tapi akhirnya awak datang sayang dalam hidup saya . terima kasih sebab bagi saya kebahagiaan dan kasih sayang . saya happy awak da dekat dengan saya . selama kita kenal saya tenang je dengan awak . walaupun kita kenal baru sehari tapi saya rasa macam saya dah kenal awak setahun lepas . sayang sebenarnya saya selesa dengan awak . walaupun awak penat nak melayan kerenah manje saya ini tapi awak tenang saje kan . hehe . saya suke cara awak cool je . saya tahu saya nie degil , manje , suke merajuk dan macam macam lagi . hanya encik boroi mata sepet saya saje yang tahu saya macam mane . hehe . saya dari kuat merajuk terus tak jadi merajuk bile awak dah buat saya gelak dengan ayat jiwang awak yang membuatkan hati saya bertambah cair . awak nie memang kan suke buat saya tak jadi majok . saya lemah bile ayat ayat sweet awak dah keluar . haa saya boleh pengsan awak . awak saya beruntung sebab dapat awak sebab awak dah banyak ubah perangai saya . walaupun kadang kadang saya keterlaluan tapi awak tetap sabar dan mahu mengubah saya secara diam diam . saya bersyukur sangat dapat awak walaupun kita jarang text macam couple couple lain tapi saya tahu awak percaya saya dan saya tetap akan percaya awak . saya harap kita kekal . tapi saya pegang pada jodoh jugak awak . kalau kita da jodoh alhamdulillah . tapi kalau tade kita boleh kawan sampai bile bile kan ? saya sayang awak sangat sangat . sejak saya kenal awak saya dapat banyak belajar benda baru . saya walaupun ramai kawan kawan laki tapi saya tetap ingat batas batas sebagai seorang perempuan awak . awak jangan risau oke saya tahu jaga diri saya . awak cume kene percaya saya je awak . awak jangan fikir negative . saya tahu awak jeles kalau saya rapat dengan budak laki . tapi saya tade niat pun nak buat awak macam uh . saya tetap ingat yang saya da encik boroi mata sepet saya . awak tetap da dalam hati saya sayang . hehe . saya cuma nak awak tahu yang saya rindu awak sangat sangat ! saya sayang awak encik boroi mata sepet saya :). muuuuaaaaaahhhhh dekat awak . hehehe .

to gergasi kenapa awak tinggalkan saya ? haa awak tahu tak bosan saya dekat sini sorang sorang tanpa awak . gergasi nie betul laa nak kene dengan saya . awak tunggu saya merajuk dengan awak habis habisan . awak call mr.m awak je . awak tak call pun saya ? haaa . nak nangis kuat kuat laa macam nie . saya rindu awak tahu tak ? haih . dah laa tinggalkan saya tanpa gtaw. grr . geram saya dengan awak gergasi . saya harap awak dan mr.m awak bahagia . terima kasih sangat sangat sebab awak dah kenalkan saya dengan encik boroi mata sepet saya . saya banyak berhutang budi dekat awak . saya harap kita kekal jadi sahabat sampai mati . saya tahu saya merajuk dengan awak sampai awak balik sini . hehe . muaaahhhhh untuk awak .

1 comment: