Sunday, January 1, 2012

hidup baru , azam baru , senyum baru :)


assalammualaikum awak semua . hehe . saya disini ingin mengemukan azam saya tahun ini . hehe . saya ingin single selama saya belajar . saya target 2 tahun tapi apa salahnya kalau lama lama kan ? hehe . tade siapa yang akan kawal hidup saya . saya tahu hidup sorang akan sunyi . tapi nak taknak saya perlu teruskan jugak . saya masih ada famly dan kawan kawan lagi . saya akan kuat . insyaallah kalau da jodoh nanti baru saya berkawan . saya ingin memohon maaf kepada jejaka jejaka diluar sane yang mahu saya jadi couple mereka . saya tidak mahu couple awak semua jangan salah faham oke saya hanya mahu berkawan . lagipun saya nie memang tidak cantik . tidak seperti gulr gurl dekat luar sne .

ini senyuman baru saya . hehe . saya sudah jadi pemalu sekarang . hehe . saya pun taktahu kenapa . saya suke senyum . weee ~~~
*i love my new life and my beloved famly . i love youu fwen <3

No comments:

Post a Comment