Saturday, January 7, 2012

goodbye puchong , i'm coming peretak ,

hai semua , hehe . arinie hari last saya dekat rumah sebab lepas ini saya akan balik ke hostel dan duduk dengan roomate saya yang gler gler belaka itu . hehe . sebab dah terlalu rindu nak lepak dengan dyowg . hehe . yeay selepas ini saya akan membuat bising dekat hostel . hehe . saat saat itu yang paling saya rindu . rindu nak cerita cerita dengan roomate saya , rindu nak panjat tingkap dengan roomate saya . hehe . kerana kami nakal dan walau dimana pun kami bersama . hehe . serius best . rindu semua itu . yang paling best kunci bilik tertinggal dekat dalam bilik . dan kami bertiga dah turun surau dulu hanya tinggal roomate yang sorang nie . then bile dia dah kelam kabut dia terus keluar bilik dan terus pegy surau . sampai surau dia datang dekat saya dan dia cakap yang "ain kunci tertinggal kat dalam bilik " , adoii ... saya dah rasa macam nak menjerit je time uh . tapi saya fikir macam mane nak masok dalam bilik . nasib baik tingkap yang satu itu tak ditutup . kalau tidak tidur luar lah kami . haha . lepas isyak naik atas dan berusaha untuk panjat tingkap dengan baju kurungnya . yaallah kelakar gler ouh time uh . serius tergelak gelak masa tengah panjat panjat uh . haha . lepas dah bukak semua dah masok ikot tingkap . haa semua berpeluh sebab panjat tingkap . itulah kenangan yang paling berharga buat kami . banyak sangat pengalaman kami didalam bilik , dan sebagainya . kami juga wanted dengan encik encik sebab kami pernah bawak pinggan dan cawan daining ke bilik . haa sengal gler ouh . kene ketuk ketampi sebanyak 50 kali dan kaki sakit gler . hahahah . kenangan manis :)

No comments:

Post a Comment