Monday, January 2, 2012

pagi yang indah :)

pagi pagi lagi mama dah kejut sebab nak kene teman mama pegy ofice . oke saya bangun dengan muke seposen . ambik towel terus pegy mandi dan siap siap . dalam hati saya dah tanamkan kata kata semangat untuk saya kuat . saya taknak menangis lagi sebab lelaki . saya sakit , perit awak . hanya tuhan saje tahu betapa saya mengharapkan dia . tapelah dah tutup cerita itu . tapi saya masih kuat dan masih da orang yang ambik berat pasal saya terima kasih wani , nia , ainnur , ryra dan semua kawan kawan yang masih ingat saya dan masih sayangkan saya . tak lupe juga muhammad azwan yang baru saya kenal dekat fb . yeah kami dah agak rapat sebab selalu chat , dan dia tahu cerita ini . haha memang ain tak jangka pun nak cerita dekat dia . tapi dia suh gtaw ain luahkan juga . thnx awak :). sekarang saya dah kuat untuk hadapi semua dugaan dan ujian yang akan datang . insyaallah saya boleh :) . dalam hidup saya tade lagi cinta . saya tak kenal apa itu cinta . sorry kepada lelaki lelaki yang nak couple dengan saya . saya tak boleh terima siapa siapa dalam hidup ini lagi . saya taknak disakiti lagi . sebab hati ini belum habis lagi dirawat sudah pun dilukai . terima kasih sebab kau telah mendustai kata kata kau itu aku akan ingat sampai bile bile ! aku dah tak kenal kau , kau dah mati bagi aku . aku happy sekarang kerana kawan kawan dan famliy aku masih ada dekat dengan aku . terima kasih sangat sangat weyh segala jawapan aku telah dapat semalam . sekarang aku nak kau tahu "aku happy dengan hidup aku "! semoga kau bahagia dengan gf baru kau !

kisah saya sama seperti nia , besties saya . tapi saya lagi lama menanggung ujian ini . saya mengharap . nia pulak ditinggalkan oleh bf dia . yaallah kenapa kami sama yaallah ? saya dan nia menangis sekali , samasama menghadapi masalah . perit yaallah . hanya kau saje tahu . nia saya paham macam mane hancurnya hati ini bile kita berusaha untuk berbaik dengan orang yang kita sayang tapi harapan kita hancur kerana dia ada orang baru . sakit sangat ! tape nia now kita hadapi benda ini sama sama . kita happy happy kan diri kita oke . kita kene kuat . saya tahu susah nak lupekan dia . tapi awak dekatkan diri dengan allah sayang . saya dah penah cube nanti awak akan rasa tenang sayang . hanya allah saja tahu apa ada dalam hati kita :). i love you nia <3

No comments:

Post a Comment