Saturday, January 7, 2012

pintu hati telah diketuk episod 3 ,

hai semua arinie ain tak berapa happy sebab banyak sangat benda yang membuatkan ain stress . grr . semalam credit habis . dan mr.i pun tengah tade credit . haa sumpah bosan tanpa dia . nak gelak gelak dengan dia . nak mengedix dengan dia . grr . saya bosan tanpa awak sayang . haaa bosan bosan !!!! nak jadi seorang dewasa bole ? saya sakit macam nie . hmm . awak saya rindu awak mr.i . saya perlukan awak sekarang . i really really need you !!!!! . sekarang nie saya hanya fikir mahu balik ke hostel . teratak indah bersama sama roomate saya . hehe . roomate yang gler lagi sengal . rindu awak semua sayang . nanti dah sampai hostel tak fikir pasal rumah dah . yeay sampai disana saya mampu tersenyum . tapi saya disini sangat terseksa . sakit awak ! hati ini tiada siapa yang tahu . perit sangat oke . pape pape pun esok ialah hari yang paling saya tunggu . saya mahu pulang ke hostel esok . yeah !!! merdeka !!!! sorry update harini memang pendek dan sebenarnya tengah tade mood . buat sume benda tak kene . hmmm

No comments:

Post a Comment